Nyt sitten ilmestyikin osa 1.b.!! Toivottavasti pidätte osasta =) Aloitetaankin sitten!! Eli Bella on palaamassa Reginan luokse =D

Photobucket

Heiiii!! Minä taas Bella! Olenkin tässä menossa töihin Charlesonille. Toivottavasti Regina nukkui yönsä hyvin ja tänään onkin sitten muodonmuutoksen aika Reginalle!!

Photobucket

Mennäänpä sisälle! Kello on yhdeksän aamulla ja Reginan olikin jo aika herätä ellei ole jo herännyt!

Photobucket

*KopKop* “Bella täällä!” , “Tulin sisään vara-avaimilla, jotka annoit eilen!”

Photobucket

“Hei Bella! Otatko kahvia? Keitin juuri ja se on vielä lämmintä” (Minusta tämä kuva näyttää tosi pelottavalle :s )

Photobucket

“Aa… Ehdin juoda kotona. Olisit sanonut, että olisin voinut juoda täällä…” , “Anteeksi Bella, voit juoda huomenna täällä, jos haluat…” , “Kiitos! Oletko valmis muodonmuutospäivään?!” , “Valmis ollaan!”

Photobucket

“Tiskaan sen kupin, ai niin! Kävin varaamassa aamummalla sinulle kampaajan ystäväni kampaajalta. Beechin kampaajalta! Joudut pukemaan nyt sen arkiasusi! Äkkiä, niin päästään lähtemään!”

Photobucket

“Vihaan tätä mekkoa! Pitäisi ostaa jokin uusi...”

Photobucket

“Menoksi sitten Regina!” , “Täällä näyttää siltä kun olisi satanut…” , “Kyllä aamulla satoi… Etkö kuullut sitä?” , “Derek rakensi katon hyvin, koska inhosi sateen ropinaa kattoa vasten…” , “Ah, anteeksi…”

Photobucket

Ja sitten olimmekin siellä hetkessä! “Tässä ystäväni yritys: Beechin kampaaja, Lily Beech omistaa tämän…” , “Aa, tunnetteko hyvinkin?”, “Aika hyvin. Lapsuus tovereita…”

Photobucket

“Hei Lilyy!! Hänelle oli varattu aika tänään kymmeneksi…?” , “Mm.. Aa joo tota, mun työntekijä ottaa sen iha tota pikaa… Ite en tänää oikeen tee uusii lookkeja kellekkään…” , “No okei, me mennään odottamaan tuonne, kuule hihkaiskaa sitten..” , “No eiköhä se käy…”

Photobucket

“Mä voin tota ottaa sit viikon päästä sen sun ajan sitte, ku se ajan varaus meni sillo iha läskiks….” , “Hienoa, soitteletko sitten mikä päivä…?” , “Joo kato eiköhä seki käy….” , “Hienoa, me menemmekin nyt sitten tuonne istumaan…” , “Juu tota, käy seki ihan…”

Photobucket

“Mennään tänne istumaan” , “Kaunis tuo Lily-neiti…” , “Eikös olekkin, harmi kun hän ei tänään ota ketään… Hän osaa leikata ja meikata hyvin…”

Photobucket

“Jännittääkö?! Kohta saat uuden lookin???” , “Vähäsen, en ole ollut pitkään aikaan kaupungissa liikenteessä…” , “Niin niin… Huomenna minulla on meille lisää suunnitelmia sitten…” , “Niinkö, mitä me silloin teemme??” , “Sen näet huomenna, edes jotain yllätystä? Sinua huudetaankin jo tuolla…”

Photobucket

“Hei, mä oon Niitty, Niitty Tanjunen, sano vaan, millasta laitetaan?” , “Öö.. Hyvä on… Laita jotain… kaunista…” , “Okei. Mä tiiänki sulle yhen hyvän tyylin… Ootas…”

Photobucket

“Tosta vähä ja tosta myös… Laitetaanko meikitki??” , “Joo…” , “No meil ois se oikeestaa erikseen, mut mä oon ainut styylääja tänään ni mä joudun laittaa, en oo ammattilainen meikkaukses, mut kai mä osaan, ku itteniki osaan…”

Photobucket

Huh huh, kylläpä työ onkin rankkaa… Joskus pelkkää odotusta. Missäköhän vaiheessa Regina on…?

Photobucket

“No niin, tää ois sit tässä…” , “Ah, noo?”

Photobucket

"Noin kato tästä peilistä…" , "Olenko tuo minä?? Oi, olenpa nätti! Vielä kun saan tämän ruman mekon vaihdetuksi niin…." , "Tosi kiva et sä tykkäät!"

Photobucket

“Valmista Bella!” , “Oi mikäs kaunotar se sieltä tuli?!” , “Vielä uusi puku, niin silloin olen kauniimpi kuin koskaan!” Elämänhalu taisi palautua, olenhan minä ammattilainen!

Photobucket

“Minulla on kotona vielä yllätys sinulle, mutta nyt mennään maksamaan tuo kampaus…” , “Oi kiitos Bella! En voi koskaan korvata tätä sinulle!” Miten ihmisen ulkonäkö voi palauttaa elämänhalun…?

Photobucket

“Ostan jonkun pikku jutun sinulle täältä.. Mene valitsemaan!” , “Kiitos Bella!” Olenpa iloinen, että Regina tuli iloiseksi tuosta, mutta ei hän vielä aivan kunnossa ole…”

Photobucket

“Otan tuon ja laitan sen sitten työpöydälleni ja laitan siihen kaikki työpaperit ja arkistot…!” Taisi työintokin palautua.

Photobucket

“Oli kampaaja ja tämä tavara pitäisi maksaa…” , “Kuka laittoi hiuksesi…?”, “Niitty Tanjunen” , “Niitty!! Paljon nuo hiukset ja meikit tekevät?!?!” , “250 simoleonia Reginalle! Se oli Bellan mukana!!” Niitty huusi. Kallista minusta, onneksi saan alennusta täältä. “Ja sitten tuo hökötys 21 simoleonia… 261 simoleonia, kiitos…” , “Tässä…” Annan tietty rahat noista, minähän kampaajan tilasin ja lupasin ostaa sen tavaran…

Photobucket

“Joko mennään Regina?” , “Kyllä, ja kiitos Bella” , “Tämä on työtäni!” , “Derek varmaan pitäisi minusta nytten…” , “Varmasti, mutta nyt Derek mielestäsi ja aloitetaan se sinun uusi elämäsi…!”

Photobucket

Regina oli iloinen, kiitos minun! Bellan!! :DD

Photobucket

"No niin! Regina vaatekaapissasi on uusi mekko ja koru plus korvikset! Pue ne päällesi! Ensin mekko ja sitten vasta muut! Haluan nähdä mekon ilman koruja ensin!" , "Kiitos Bella!"

Photobucket

“Tässä näin! Ja kiitos hirveästi Bella!” , “Ei kestä, sehän pukee kuin valettu” , “Kiitos!” , “Nyt ne sinun korusi”

Photobucket

“Tässä olen… taas!!” , “Vohou Regina!! Upeaa!!”

Photobucket

“Voisit tehdä nyt jotain, ihan mitä vaan, minä teen sinulle ruoan. Saat jotain omaa aikaasi…!”

Photobucket

Mhh… Ruoka onkin nannaa… Maistuu hyvälle! Pitää Regina kohta kutsua sieltä töistä. Oma aloitteisesti hän töitä rupesi tekemään… Olen ylpeä hänestä ja itsestäni! Sain Reginan melkein jaloilleen pelkällä muodonmuutoksella. Tämä tekee työtä, vaikka olisi saanut tehdä mitä vaan…!

Photobucket

Ihanaa, että hän keskittyy työhön oikeasti vakavissaan. Mutta onhan tuossa vielä pakko avustaa, kun ei hän nyt ihan unohtanut ole tätä Derekiä… Huomatkaa pöydällä oleva esine! Sen Regina valitsi kampaajalta!

Photobucket

Kerron vasta huomenissa, mitä teemme huomenna. Joskus työni on erittäin vaikeaa, mutta joskus saan pitää hauskaa koko päivän, mutta työaika on rasittava…

Photobucket

Ruoka jääkaappiin ja… “Reginaaa! Ruoka on valmista…!!”

Photobucket

Aijaa!!

Photobucket

“Kirjoitin vain tuon säkeen loppuun, kun pari riviä vain puuttui” , “Olet nopea kirjoittamaan koneella?” , “Joo, koko ikäni olen kirjoittanut romaaneja” , “Ihmekkös!”

Photobucket

Ruoka näytti taas maittavan hänelle ja enemmän kun eilen… “Mitäs huomenna meinasimme?” , “ Se on edelleen yllätys!! Joskus edes yllätyksiä!”

Photobucket

“Romaanit onnistuvat helpommin, kun ennen… En tiedä miksi. On enemmän asiaa kertynyt päähän!”

Photobucket

“No sehän on hyvä! Jatkat niin, niin hyvin menee! Huomenna meinasin, että tulisin yhdeltä. Olisin hiukan pidempään sitten ja katsotaan miten saat ajan menemään ilman minua sen aamun…”

Photobucket

“Aa. Kyllähän se sopii. Ruoan jälkeen tahdon kyllä vessaan ja lämpimä suihkun!”

Photobucket

Tiskasin astiat ja olin täällä sen aikaa kun Regina tuli suihkusta. “Aij olet jo menossa?” , “Kyllä. Huomenna yhdeltä tulen tänne sitten. Ole valmiina siihen mennessä! Emme jää tänne, sen kerron” , “Ahaa! Okei, olen valmis!”

Photobucket

"Nyt sitten teen vähän aikaa töitä ja sitten menen nukkumaan…" , "Okei, hyviä unia!"

___________________________________________________________________________

No niin se oli sitten taas siinä! Anteeksi tämä osa 1.b. loppui hieman tönkösti. Olen pahoillani!! Kommentoikaa ja kertokaa sitten jälleen kerran mielipiteenne! Se ilahduttaa kovasti!! =)