Tulinkin kirjoittamaan tylsyyteni vuoksi kolmanneksi tai toisiksi viimeisen osan. Eli seuraavan tai sitä seuraavan osan jälkeen tämä tarina loppuu =) Mutta ei hätää, aloitan uuden tarinan joka on ollut mielessäni jo kauan ja teen siitä lähiakoina esittelyn. Mutta tähän tarinaan siis...Photobucket

Hei vain taas! Olen kävelemässä tuohon viereiseen taloon. Se on orpokoti ja siellä ei ole nyt kaikki kunnossa.

Photobucket

Hehee! Selitänpä miksi. Siellä on neljä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Yksi tytöistä on syrjitty ja kolmen lapsen kepposet ynnä muut ovat saaneet tämän yhden tytön maahan ja ongelma ei vain lopu. Tämä kyseinen tyttö on saanut jo liikaa traumoja ja orpokodin hoitaja ei saa kyseistä pulmaa loppuun, vaikka mikä olisi. Astutaanpa sisään.

Photobucket

Tässä on se hoitaja mistä puhuin. "Hei vaan, olen Bella Logitech ja soititte minut tänne...."

Photobucket

"Ah Bella, olen odottanut teitä tänne, inulla on oikeasti ihan kauhea ongelma lasten kanssa!" . "Siksihän tänne tulinkin, noniin mistäs aloitetaan?"

Photobucket

"Kolme lapsista opiskelee olohuoneessa ja yksi istua kököttää omassa huoneessaan. Ole kiltti tee jotain asialle, en kestä!" . "No niin rauha, mennääs nyt sisälle"

Photobucket

Astuessamme sisälle, lapset näyttivät opiskelevan kiltisti. "No niin David, Tim ja Amber! Tulkaas tervehtimään Bellaa!"

Photobucket

"Hei vaan lapset, olen Bella" . "Hei Bella! Lapset sanoitvat kuorossa. Suloisia lapsia ja ajatella minulla on sellainen yksi kotona ja hänestäkin kasvaa suloinen pikku tyttö =)

Photobucket

"Lapset jutellaanpa hieman ja sen jälken lähdemme ulos!" . "Joo..." Jälleen lapset sanoivat iloisesti kuorossa.

Photobucket

(Nyt kirjoitan lauseen perään kuka sanoi, sillä ihmisiä on sen verran tässä) "No lapset, mitenkäs päivänne on sujunut?" Bella sanoi.

Photobucket

"Hei Bellatäti, mun nimi on Amber! Mun päivä on menny tänään hyvin, entä sun?" Amber sanoi ja hän oli todella mukava lapsi, mutta ei uskoisi tämän kiusanneen toista tyttöä niin.

Photobucket

"Hei Nina! Mä haluan jäätelöö tänään! Pisetään tänään kivat kemut ja laitetaan sellaset hatut päähän!" Amber sanoi. (Nina on hoitaja) "Syödään vain, mutta miksi juhlat?" Nina kysyi lapsilta. "Koska Bellatäti tuli!" Tim sanoi innoissaan.

Photobucket

"Sehän on mukava idea, mutta Bella mentäisiinkö juttelemaan keittiöön?" Nina kysyi. Ja Bella nyökkäsi.

Photobucket

"Mutta lapsethan ovat oikein kilttejä!" Bella sanoi. "Kyllähän he, mutta eivät Lilylle, eivät ollenkaan!" Nina kertoi. "No menkää te edeltä ulos, niin me tulemme Lilyn kanssa perässä" Bella sanoi. "Ei Lily halua tulla ulos, hän ei halua leikkiä muiden kanssa" Nina sanoi surullisesti. "Minä tuon hänet sinne, usko!" Bella sanoi ja lähti  Ninan osoittaaan huoneeseen.

Photobucket

"No niin lapset, mennäänoä sitten ulos!" Nina sanoi ja lapset lähtivät huutaen ulos.

Photobucket

(Nyt Bella puhuu) Astuin mukavaan huoneeseen jossa oli neljä vuodetta ja yhdellä istui luultavasti Lily.

Photobucket

Tyttö näytti erittäin surulliselta tuijottaen ikkunasta ulos. "Hei, olet varmaan Lily? Minä olen Bella, lähdettäisiinkö ulos muiden kanssa?"

Photobucket

Pieni tyttö kääntyi ja katsoi minua surullisilla silmillään. "En mä halua mennä sinne kun kukaan ei leiki mun kanssa"

Photobucket

"Kuule jos sanot noin etkä yritä edes niin asialle ei voi mitään!"

Photobucket

Tartuin pienen tumman tytön käsistä kiinni hymyillen tälle. "Tulisit nyt minun kanssani ulos, muut menivät jo"

Photobucket

"No kai minä sitten voin tulla, mutta jos kukaan ei leiki minä lähden pois" . "Varmasti sinun kanssasi leikitään, sanotaan Amberille, että hän leikkisi myös sinun kanssasi!"

Photobucket

"Juuri noin tyttö-kulta, hymyile aina noin niin kaikki hymyilevät. Nyt mennään keittiöön ja jutellaan vähän, sitten mennään ulos muiden kanssa!"

Photobucket

Keittiössä Lily kertoi minulle kaiken mitä lapset olivat tälle tehneet. Kepposet eivät kuulostaneet minustakaan miltään mukavalta. "Nyt lähdetään ulos ja muut saavat kyllä todellakin leikkiä kanssasi!"

Photobucket

Kävelimme yhdessä ulos missä muut jo leikkivätkin.

Photobucket

Heti kun tulimme ulos huomasin Timin ja Amberin kuiskivan jotain katsoen samalla Lilyn suuntaan. (Anteeksi nuo seinät!!)

Photobucket

Lily meinasi jo lähteä takaisin sisälle, mutta Nina sanoi, että jonkun on leikittävä Lilynkin kanssa.

Photobucket

Kukaan ei kuitenkaan näyttänyt kuuntelevan. Daniel keräili ötököitä ja Amber ja Tim kuiskailivat jotain. "Hehe, älä, en usko" Tim nauroi ja Amber liittyi mukaan.

Photobucket

Lily ei näyttänyt jaksavan kauaa, joten hän meni hiekkalaatikolle puhaltelemaan saippuakuplia yksikseen.

Photobucket

"Hei Amber" . "Hei vaan Bellatäti!" . "Menisitkös leikkimään Lilyn kanssa?"

Photobucket

"En mä halua!" . "Miksi et?!" . "Koska se on ihan tyhmä!" . "Ei saa sanoa noin, tiedätkö miltä hänestä tuntuu kun kiusaatte häntä? Mieti miltä sinusta tuntuisi olla hänen paikallaan?" . "Öö...Ei kivalta" Amber mietti vähän aikaa tuon sanoakseen, kai hän nyt ymmärsi, kun asiaa mietti.

Photobucket

"No mä meen leikkiin sen kans" . "Hyvä Amber! Muista olla kiltti!" . "Joo"

Photobucket

"Hei Lily, leikkisiks sä mun kanssa?"

Photobucket

"Ole niin kiltti!" Amber jatkoi. "No kyllä mä voin leikkiä sun kanssa!" Lily sanoi Amberille iloisesti.

Photobucket

"No mitä me leikitään?" Amber kysyi tylsistyneesti. "Sä saat vaikka päättää!" Lily sanoi innoissaan saadessaan Amberista leikkitoverin.

Photobucket

"Pelataan taputusleikkiä!" Amber sanoi ihmeen innoissaan. "Joo!" Lily nauroi ja leikki kesti vaikka kuinka kauan.

Photobucket

Nina kutsui lapset istumaan illan päätteeksi meidän eteemme oleville tyynyille. "No niin lapset, vessaan suihkuun ja nukkumaan" Nina sanoi lapsille ja Amber, Tim ja Daniel juoksivat edellä, mutta Amber päättikin tulla sitten yhtä matkaa Lilyn kanssa, onneksi. Me aikuiset jäimme vielä juttelemaan ulos.

Photobucket

Suihkut kävivät poikien niinkuin myös tyttöjen puolella.

Photobucket

"Hei kuule Tim, mistä lähtien Amber on ruennu leikkimään ton Lilyn kaa?" . "En tiiä, mäki mietin sitä!"

Photobucket

"Mitä jos niistä on tullu kavereita?!" . "Eikä, Amber kuuluu meijän jengiin!"

Photobucket

"Hei, A,ber mennäänkö jo nukkumaan?" Lily kysyi Amberilta joka pesi juuri hampaita (Amberia ei nyt näy tuossa kuvassa. "Hei Lily, Amber ei mee nukkuu sun kaa samaan aikaan!" Daniel sanoi ivallisesti. "Niinpä!" Tim sanoi heti perään.

Photobucket

"No, mennään vaan Lily" Amber sanoi ja hymyili pojille, joilla oli suu auki ihmeestä.

Photobucket

Vielä yöllä Lily kävi vessassa ja yritti hiippaila takaisin sänkyynsä, mutta Amber heräsi siihen. "Älä välitä mitä noi pojat sanoo" Amber sanoi Lilylle hymyillen tälle sängyltään. "Joo, okei" Lily sanoi ja hymyili Amberille takaisin.

___________________________________________________________________________

Tässä oli sitten tämä osa. Toivottavasti piditte ja edelleen jos on isoja virheitä ilmoittakaa =D Osa saattoi olla hiukkasen tönkkö ja lyhyt, joten anteeksi. Kommentteja kiitos ;D