Ja tässä uusi osa, mutta uusi toipuja. Mites Bella tekee sen tällä kertaa?Photobucket

Hei, jälleen kerran! Olenkin tässä kävelemässä kotiin päin, saisin ehkä vihdoin olla pari päivää kotona työltäni...? Tietenkin minusta on mukava auttaa, mutta minäkin tarvitsen välillä aikaa omaan elämääni.

Photobucket

Ahaa puhelin soi! "Bella Workwich. Ahaa ymmärrän!" . "plaaplaaplaa" . "Hyvä on..."

Photobucket

"Ei hätää neiti hyvä! Kerrot vain osoitteen, niin tulen huomen aamuna sinne!" Sain ylös kaiken ja katkaisin puhelun...

Photobucket

Ja se siitä omasta elämästä ja sen ajasta... Huomenna siis perhe Logitecheille.

Photobucket

Heipä hei! Näette varmaan minut? Olen tuo pieni pitkula puun varjossa! Tämä on perhe Logitechin talo ja olen tällä hetkellä menossa tuonne.

Photobucket

Ja tästä se sitten alkaa. Tänne kävelen sitten joka aamu kun on tarvis. Minulle soitti Missy Logitech niminen nuori tyttö, äänen perusteella luulen tämän olevan teini-ikäinen. Perheeseen kuulemma kuuluu isä Ben, Emil pikku-veli ja hän itse. Missy kertoi minulle, että hänen äitinsä kuoli ja nyt hänen isänsä on aivan rikki, eikä jaksa auttaa perheen pienintä. Missy haluaisi hengailla kavereidensa kanssa, mutta ei millään ehdi, kun tämän täytyy vahtia veljeään ja tehdä taloushommia. Ei hätää, minä Bella, olen täällä!

Photobucket

Kävelenpä sitten tuonne takapihalle, sillä tuo neiti taitaa olla Missy.

Photobucket

"Oot sä Bella Workwich?" . "Minäpä minä!" . "Minä olen Missy, se joka soitti sinulle eilen!" Keskustelimmepa vähän aikaa siinä sitten kaikesta tähän sotkuun liittyvästä.

Photobucket

"Olette varmaan väsyneitä kaikesta, sillä nuoren elämässä suurkotityö voi olla hieman rankkaa" . "Kyllä se on, ei vaan hieman, vaan tosi paljon!" Ymmärrän tyttöä hyvin paljon. "Tuolla on mun pikku-veli Emil!"

Photobucket

"Hei, sinä lienet Emil?" . "Joo, mä oon Emil!" . "Emil, sun täytyy olla kohtelias, kun on vieraita, muista se!" . "Joo joo!"

Photobucket

"Kuule Missy! Esittelisitkö talonne, että tiedän missä liikkua?" . "Joo, mä esittelen talon!"

Photobucket

Heii!! Toivottavasti muistatte, miten taloesittely menikään? Kerrataan viellä! Bella ei kerro vaan kertojana on kirjoittaja. Kuvat otettiin siis rakennustilassa ylhäältä katsottuna ja anteeksi kuvaan tunkeeneet puiden oksat, maa ja toiset eli viereiset huoneet! Aloittakaamme!

Photobucket

Tässä näette perheen aulan ja takkahuoneen rappuset vievät perheen yläkertaan. Ja kun menet rappusten välistä, pääset keittiöön ja olohuoneeseen! (Anteeksi huono selostus...)

Photobucket

Tässä siis keittiö, sininen pöytä tuossa yhdessä huoneessa on Emilin huone. Aukinaisesta ovesta pääsee olohuoneeseen. Ben.... älkää välittäkö hänestä, hän on tietokoneella!

Photobucket

Tässä sitten olohuone.

Photobucket

Emilin huone...

Photobucket

Yläkerran aula...

Photobucket

Missyn huone...

Photobucket

Vanhempien makuuhuone, mutta vaimon kuoltua Benin...

Photobucket

Vessa..

Photobucket

Ja viimeisenä parveke joka sijaitsee takapihalla..

Photobucket

"Kiitos Missy, esittely kierroksesta!" . "Juu, ei mittään...!" . "Nyt mä näytän sulle mun äidin"

Photobucket

"Tos on mun äiti ja iskä sit vieres, ja kuva äidist yksin...!" . "Missy näytät aivan äidiltäsi, hiukset vain ovat eri väriä..." . "Isäkin sanoo!"

Photobucket

"He näyttävät kovin onnellisilta..." . "Joo, ne oli tosi ilosii ja onnellisii yhessä..."

Photobucket

"Joo täs on sit tää mun iskä... joka nukkuu.. taas..." . "No herätetääs" Ja siinä sitten saimme vähän aikaa herätellä Beniä Missyn kanssa

Photobucket

"Mitä hemmet...." . "Hei iskä, tää on Bella Workwich, se tuli auttaa sua!" . "Minkä ihmeen takia?!" Huomioin sen miten Ben korotti ääntään erityisen paljon puhuessaan lapselleen. "Otappa rauhallisesti Ben, Missy, menisitkö pitämään veljellesi seuraa ulkosalle? Juttelisin Benin kanssa hieman" . "No kyl se käy..."

Photobucket

Istahdinpa sitten Benin viereen aloittaakseni keskustelua. "En mä mitään apua tarvi! Painu kottiis täältä! Voit viiä samalla noi ipanatki täältä!!!"

Photobucket

"Ben kuules, noin ei puhuta! Ei varsinkaan omista lapsista! Sinun täytyy ryhdistäytyä mies hyvä!!" (Bellakin korotti ääntään) "No en mä sitä sil....." . "Nyt sinä otat vastaan apuni, minkä tulin tänne tuomaan ja lähden täältä sillon, kuin sinä ymmärrät, että lapsia täytyy hoitaa! Hoidat ja pidät huolta lapsista ja olet Emilin kanssa ja annat Missyn mennä kavereidensa kanssa hengaamaan! Kotitöitäkin täytyy opetella tekemään" (Bella puhui normaalisti)

Photobucket

"Ja nyt lähdetään yhdessä kampaajalle, sinun ja Emilin on ainakin saatava uusi look! Et ole hoitanut omia asioitasi ja Emilinkin hiukset ovat kerenneet kasvaa liikaa. Missyn hiuksetkin voidaan leikata..."

Photobucket

"No minä menen sitten sanomaan Missylle ja Emilille, että menemme kampaajalle! Käynnistän vain auton ensin.." . "Sinä et aja Ben tuossa kunnossa! Voin ajaa tai sitten Missy ajaa..." . "Jospa sinä ajaisit, en päästä Missya rattiin.... vielä.."

Photobucket

"Nyt lähetään, lapset!" . "Minne me mennään?" . "Se Bella vie meidät kampaajalle!" . "Ehkä vähä siistiii!! Saan leikauttaa hiukset pitkäst aikaa!!"

Photobucket

Ja sitten menoksi! Ben sai nauttia nyt takapenkin  iloista, minä juttelin Missyn kanssa hieman.

Photobucket

"Heippa taas Lily! Toisin tänne kolme..." . "Juu, kyl mä tajuun. Kolme tyyppii leikauttaa hiuksesa, okei, en  oo tänäänkään leikkaamas ni nää mun työntekijät saa sen tehä. NIITTYYY LEIKKAISIKS SÄ NYT NÄÄ HENKILÖT?!?!?!" (Meinaa, että henkilöiden hiukset)

Photobucket

"Juu, Niitty leikkaa ekan, muut saa sit tän vanhemman työntekijän, jonka nimee en koskaan muista.." . "Hyvä on, osaisitko sanoa hinnan??" . "Tuleehan siit parisataa simoleonii, sanoisinko 300 about.."

Photobucket

"Okei, no me odotellaan, vai pääseekö ensimmäinen jo?" . "Juu, kyl tää eka pääsee nyt heti!"

Photobucket

Yritti se Ben kuitenkin Emilin kanssa ystävystyä uudestaan ja tulla perheläheisemmäksi, mutta Emil ei näyttänyt pitävän asiasta. "Isi, sun vuoro on varmaan nytten...." . "Kiitos poika, näen kyllä itsekkin!"

Photobucket

"Täs tää ois ny valmis, onko hyvä?" . "Juu, kiitos sinä Niitty.. Ben sanos, kumpi tulee nyt" . "Leikatkaa, vaikka Emilin hiukset ensin..."

Photobucket

"Emil, tulisitko nyt tänne, sinun vuorosi?!"

Photobucket

"Onko nyt hyvä Emil? Muista kiittää tätiä" . "Joo, on hyvä, kiitos täti!" . "Oleppa hyvä. Onpas tämä reipas pikku-poika!"

Photobucket

"Tässä, nuori neiti, tulipa kaunis!" . "Kiitos rouva! Todella paljon!!" . "Eipä mitään, tämä on työtäni!"

Photobucket

(Tässä keskustelee neljä henkilöä, joten laitan tekstin loppuun kuka sanoi) "No niin! Nyt voisitte tehdä jotain koko perhe yhdessä!" Bella sanoi. "Ei ei, en minä..." Ben yritti, mutta lause jäi kesken. "Mun mielest Bellan idis oli hyvä!" Emil sanoi. Missy nyökkäsi ja oli samaa mieltä Emilin ja Bellan kanssa.

Photobucket

"No niín, miettikää sitten mitä teette?!" Bella sanoi. "Mä tiiän! Pelataan jalista!" Emil ehdotti. "Mustakin ois hauska pelata jalista isä...?" Missy sanoi.

Photobucket

"Pelataan jalista!!" Ben sanoi. "Hyvä isi! Kerranki oot oikeessa!" Missy sanoi isälleen.

Photobucket

Koko perhe pelasi sitten jalista vuorotellen, minä katsoin sivusta aina sen kanssa kenen vuoro ei ollut, tällä hetkellä Ben ei ollut vuorossa.

Photobucket

Menihän siinä jonkin aikaa. "Nyt voisimme vaikka rentoutua kylpyyn kaikki!" Ben ehdotti kuitenkin, että Emil menisi vaahtokylpyyn ja me muut lillumaan tuohon ulkoammeeseen.

Photobucket

Olihan meillä ihan hauskaakin. Ainakin Missy piti roiskimisesta.

Photobucket

Roiskin tietty mukana, ettei tyttö tuntisi itseään yksinäiseksi, kun isänsä näköjään vaan löhöilee ja on hiljaa. "Missy, voisit huomenna lähteäkavereittesi kanssa tuulettumaan..." . "Mutta jonkun täytyy kokata, siivota ja pitää seuraa Emilille." . "Minä hoidan talouden, isäsi pitää seuraa Emilille, vai mitä Ben???!" . "No kyllä se käy.." . "Voi kiitos! Ihanaa, nään vihdoinkin Annieta!"

Photobucket

"Onko Annie paras ystäväsi?" . "On, me ollaan tunnettu ties kuinka kauan. Me tavattiin Yötarhassa!" . "Olitte sitten aika pieniä silloin" . "Juu, niin oltiin" Ben ei sen sijaan viitsinyt vaivautua keskusteluumme..

Photobucket

Päätinkin rueta ottamaan aurinkoa, ehkä Ben ja Missy saisivat puhuttua jotain kahdestaan. He juttelivat mm. taikalampuista.

Photobucket

Jätin Benin ja Missyn juttelemaan lomasuunnitelmista ja lähdin tekemään ruokaa.

Photobucket

Benkään ei kauaa näköjään enää kestänyt.

Photobucket

Siirsin koneen pois ruokapöydältä, että kaikki mahtuisivat syömään.

Photobucket

Ben tuli katsomaan, kun kokkaa iltapalaa. Iltakin oli kerennyt jo laskeutua. Aika riensi siinä altaassa. Ehdimme rupatella siinä joutavia. Meinaan altaassa, että kokatessani.

Photobucket

Minulla ja Benillä juttu luisti. Emil ja Missykin tuntuivat mukavilta lapsilta. Itsenikin pitäisi varmaan ruveta miettimään toista työtä ja perheen perustamista.

Photobucket

Siivosimme Benin kanssa yhdessä pöydän. Benhän hymyilee!

Photobucket

Tiskasin astiat ja ajattelin jo kotiin lähtöä.

Photobucket

Ben päätti hieman lämmittää :)

Photobucket

"No Ben, meinasin tästä lähteä kotiin päin..." . "Nyt jo" . "Kyllä, tulen huomenna uudestaan yhdeksältä ja se rata jatkuu niinkauan kuin sinut saadaan takaisin maanpinnalle"

Photobucket

"Voithan sinä tietty jäädä yöksikin! Missyn sänky on parisänky, eli voisit nukkua Missyn vieressä...?" . "Kiitos, mutta sopiiko se Missylle?" . "Totta kai!"

Photobucket

"Kiitos Ben, jään yöksi mielelläni. Kysyn vain Missylta sopiiko se" . "Sopii kyllä.." Sen jälkeen tapahtui jotain, mitä minun työssäni ei saisi tapahtua.

Photobucket

Tätä ei olisi saanut tapahtua. Minun työssäni varsinkaan......

___________________________________________________________________________

Tässä tämä osa sitten. Olen tässä miettinyt monta osaa tulee. Päädyin kolmeen osaan (1 .abc... 2 .abc... 3.abc...) ja neljäs osa tulisi Bellan elämästä, kun tämä hankkii perheen ja uuden työn, mutta neljänteen osaan ei tule a,b,c osia, vain pelkkä neljäs osa. Kommentoikaa ja kertokaa osasta mielipiteenne :D Muistakaa myös, että Legacyssani on meneillään perijä-äänestys! Kaikki ovat tervetulleita äänestämään! (;